Bra

God nästan alltså snart kväll pandor.
Allt visade sig vara bra för sen kom jag upp ur ett annat hål lite längre bort.
Jag har gjort en jätte snygg header tack vare Anzy.
Tack för instruktionerna Anzy!
Håller på med en tack bild åt dig ;)
Fast mitt ända problem är att jag vet inte hur jag får upp.. hur säger man.. headern som jag har gjort på http://www.pixlr.com/editor/ Där uppe eller vad man säger.
Men jag vill tack alla tittare ännu en gång för ni tittar min blogg. För varje gång jag byter till bloggplatesen eller blogg.se så får jag mer tittare :D Men jag tänker inte byta igen.. eller tänker jag?
Ahe skoja bara
Mvph Hirry som aldrig stavar fel på på  sitt namn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0