Goda nyheter dåliga nyheter

Hej!
Jag har tre bra nyheter och två dåliga
Dem bra är att: jag tänker inte sluta, jag äter sk!t god choklad och att har fler tittare.
Men det har ju vart bättre
Och dom dåliga är att Emilio *snyft* är försvunnen. Fel uttryck men har vill inte blogga mer, han är trött på mig.
Jag kom på en till bra nyhet...ne jag glömde.
Jag vill undra vad ni vill att jag ska ha så bloggen blir bättre. Kommentera.
Den andra dåliga nyheten är JAG VET INTE HUR MAN FÅR UPP HEADERN DÄR UPPE!
Kan ni liksom om ni vet säga det i en kommentar, det skulle vara ytterst vänligt.
Mvph 

Kommentarer
Postat av: josefinpanfu

Hej Hirry!

Jag vet hur man gör men det är o hygligt svårt att berätta?

2011-02-12 @ 19:00:20
URL: http://pomise.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0