Paul

Hej idag funkar pryl maskinen man får en
Först tänkte Emilio och jag ge upp bloggen men för vi har så lite tittare men jag protesterade mot Emilio jag är ingen sån som ger upp t.ex igår hade vi frilufsdag vi åkte till sya vi i mellan stadiet och där skulle vi ka skidor det var en jätte stor och brant uppförsbacke jag ramlade minst tio gånger men jag gav inte upp jag åkte ner för en backe och hade full fart och ramlade och gjorde en kullerbytta med skidorna på men jag gav inte upp, jag brände mig på jätte varm oboy, minst 70 grader varm, men jag gav inte upp jag bröt nästan foten, jag hade iaf jätte ont det värkte, men jag gav inte upp. Jag hade jätte ont i foten på gympan i tisdags och vi skulle träna kondition och styrka vi skulle springa 10 varv runt gympa salen, som är ovanligt stor, och jag hade ju jätte ont men jag gav inte upp, jag är inte en sån som ger upp,
OK nu glömmer vi det snacket och över till det viktiga Paul the kid äter jätte mycket och när han äter flyttas sakerna i hans rum och det var han som gjorde så att hela pannkakskiosken skakade jag har tyvärr inga bilder för jag tänkte inte på det när jag var där och snackade med han men ni kan ju skika själva
Det här blev ett rätt så långt inlägg men jag har ju haft längre
Mvph Hirry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0